اتوماسیون آزمایشگاهی آزمون یار (ISO 17025)

طراحی منطبق با ایزو 17025

آرشیو نامحدود اسناد و حذف کاغذ

صدور و امضای الکترونیک جواب آزمون

مدیریت حساب مشتریان

نظارت بر عملکرد کارمندان

گزارشات مالی و مدیریتی

آزمایشگاهتان را راحتتر، سریعتر و هوشمندانه تر مدیریت کنید

دسترسی به اطلاعات بدون محدودیت مکان و زمان

مستند سازی تمامی اطلاعات

گزارشات دقیق و کاربردی

طراحی مدرن و مهندسی

کاربری ساده و آسان

آزمایشگاه در دستان شماست

قابلیت اجرا بر روی دستگاه های مختلف

دسترسی به سامانه از هر کجای دنیا

انجام دورکاری حتی با یک گوشی موبایل

نرم افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاه Lims آزمون یار – منطبق با ایزو 17025

سامانه آزمون یار، یک سیستم تحت وب مدیریت گردش اطلاعات آزمایشگاهی می باشد که وظیفه گردش کار آزمون را بر عهده گرفته و تمامی مراحل از لحظه پذیرش تا تحویل جواب آزمون را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. این سامانه توانایی مدیریت چندین شعبه و شرکت را داراست.

این سامانه بر خلاف نرم افزارهای مشابه، به صورت تخصصی توسط مشاوران انفورماتیک پویا پردازان جنوب جهت آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد و مطابق با استاندارد 17025 طراحی و تولید گردیده و به واحدهای آزمایشگاهی کمک می کند تا علاوه بر مدیریت و نظارت دقیق بر اطلاعات و فرآیندهای خود، بتوانند اسنادشان را جهت تهیه گزارشات و مستندات مورد نیاز، به صورت مادام العمر ثبت و آرشیو نمایند.

آزمون یار امکان تعریف چند شرکت و چند شعبه را فرآهم آورده و شما را قادر به نظارت یکپارچه بر روی شعبات خود می نماید.

این سامانه علاوه بر تهیه خودکار گزارشات ماهانه مورد نیاز ادارات استاندارد، به مدیران این امکان را می دهد تا به سادگی گزارشات متنوعی از جمله عملکرد روزانه، ماهانه، به تفکیک مشتری، به تفکیک کارشناس، به تفکیک نمونه، گزارش عملکرد کارکنان و … را در هر زمان مشاهده نمایند.

بدون حضور فیزیکی و تنها با گوشی هوشمند خود امور را مدیریت کنید! به لطف طراحی تحت وب و رسپانسیو این سامانه، شما می توانید در هر زمان و هر مکان

سامانه را بر روی دستگاه های مختلف همچون رایانه، تبلت یا موبایل مشاهده نموده و نسبت به انجام امور اقدام نمایید.

پشتیبانی مناسب و سریع: ما همواره تلاش نموده ایم تا بهترین پشتیبانی را به مشتریان مان ارائه دهیم. با توجه به طراحی نرم افزار در استان بوشهر، شما می توانید در زمانی سریعتر به پشتیبان دسترسی یابید.

از دیگر مزایای نرم افزار آزمایشگاه آزمون یار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* طراحی ساده، کاربر پسند و تحت وب با قابلیت دسترسی به سامانه از هر مکان، تنها با اتصال به اینترنت

* طراحی رسپانسیو با قابلیت اجرای سامانه بر روی دستگاههای مختلف (کامپیوتر، تبلت، موبایل، تلویزیون های هوشمند و …)

* امکان تعریف چند شرکت، شعبه به همراه آزمایشگاه های هرکدام با اطمینان از تفکیک اسناد و محاسبات هر شعبه

* گردش کار کاملا الکترونیکی و حذف نیاز به استفاده از کاغذ در گردش کار (پذیرش، مالی، امکان سنجی، آزمون، …)

* ثبت جزئیات درخواست های آزمون نمونه ها و اختصاص کد رهگیری به هر نمونه با فرمت دلخواه هر آزمایشگاه

* امکان چاپ و صدور فرم درخواست آزمون (رسید مشتری و فاکتور) به صورت چاپ و pdf

* ارجاع خودکار نمونه های ثبت شده به آزمایشگاه مربوطه

* امکان پیوست فایل ها و تصاویر ضمیمه به نمونه و جواب آزمون

* امکان سنجی آزمون و قابلیت مرجوع نمودن نمونه به پذیرش

* تفکیک نمونه های هر مدیرفنی و کارشناس بر حسب آزمایشگاه

* امکان تعیین اعضای فنی آزمون توسط مدیر آزمایشگاه و مدیر فنی

* امکان پیگیری وضعیت آزمون ها تا لحظه تحویل به مشتری

* وجود مکانیزم مخفی سازی بعضی از نمونه های پذیرش شده به صورت دلخواه!

* ثبت سوابق فعالیت های صورت گرفته بر روی اسناد تا مدت نامحدود

* ثبت سوابق ورود و خروج کاربران به سامانه به همراه نگهداری ip کاربر

* امکان ثبت یادداشت بر روی درخواستهای آزمون و حذف تماس های تلفنی بین بخش های مختلف شرکت

* امکان ایجاد جواب آزمون جدید توسط کارشناس بر روی هر نمونه (گزارش آزمون)

* امکان استفاده قالب های از پیش تعریف شده توسط کاربر در ایجاد گزارش آزمون

* ایجاد جواب های آزمون با فرمت دلخواه به همراه امکان قالب دهی و صفحه بندی به کمک افزونه ورد

* ثبت نتایج آزمون ها با امکان امضای الکترونیکی اسناد (حتی در سفر و با استفاده از یک گوشی موبایل یا تبلت نتایج آزمون را بررسی و امضاء کنید)

* قابلیت چاپ نتیجه آزمون به همراه امضای افراد به صورت چاپ مستقیم یا به صورت pdf با سربرگ شرکت جهت بارگزاری مستقیم بر روی سامانه های مورد نظر (سامانه coc، ایمیل و …)

* امکان عودت درخواست آزمون به بخش پذیرش و ارسال مجدد از پذیرش به آزمایشگاه

* امکان ایجاد گزارشات آزمون با عنوان “گزارش اولیه” که تنها امضای کارشناس و مدیر فنی را نیاز دارد

* امکان ویرایش گزارشات ایجاد شده قبل از تایید توسط مدیر فنی (افراد دارای مجوز)

* امکان محدود کردن کاربران جهت جلوگیری از مشاهده آرشیو سندهای بسته شده


* دارای بورد اطلاع رسانی جهت ثبت اطلاعیه بر روی داشبورد نرم افزار به منظور اطلاع رسانی عمومی و خصوصی

* دارای زیر سیستم ثبت گواهینامه های تایید صلاحیت و هشدار قبل از موعد تمدید

* امکان اتصال به پنل پیامکی و ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان

* امکان اتصال به درگاه بانک و پرداخت آنلاین هزینه های آزمون

* ارائه گزارشات جامع مالی، مدیریتی و عملکردی

* ثبت مشخصات و اطلاعات مشتریان و امکان گزارش گیری بر اساس افراد

* تعریف کارکنان و کارشناسان با امکان تعیین نقش های کاربر در سیستم

* ایجاد نقش های کاربری دلخواه در سیستم علاوه بر متصدی ثبت، کارشناس، مدیر فنی و … به همراه تعیین سطوح دسترسی

* امکان تعریف انواع نمونه ها و تعیین قیمت هر آزمون به همراه تعیین آزمایشگاه مربوطه

* محاسبه و ثبت اطلاعات مالی آزمون ها با امکان اعمال تخفیف یا هزینه های مازاد

* تشخیص خودکار وضعیت نمونه و تفکیک آن ها بر اساس نوع وضعیت (در حال پذیرش، در حال آزمون، منتظر تایید مدیر فنی، منتظر تایید مدیر ارشد، آماده تحویل به مشتری، عودتی، معلق، …)

* قابلیت تعریف الگوهای گزارش نتیجه آزمون

* امکان تعریف افراد جانشین با تعیین سطوح دسترسی توسط هر کاربر

* فیلترهای پیشرفته با امکان ارائه گزارشات آماری

* امنیت بالا در طراحی، سرعت بالا در اجرا

* یک سال پشتیبانی رایگان (رفع مشکلات، آپدیت منظم سامانه و ارائه آخرین نسخه به همراه امکانات جدید، بکاپ منظم و …)

* ایجاد تسهیل در دریافت استاندارد 17025 با مستند کردن اطلاعات آزمون، مشتریان و …

* امنیت بالای سامانه و انجام تست های نفوذ

* قابلیت محدودسازی اتصال کاربران به مکانی خاص


برخی از مشتریان آزمون یار:

شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان، مجتمع آزمایشگاهی چرخه طبیعت سبز، مجتمع آزمایشگاهی معیار آزمای لیان، مجتمع آزمایشگاهی معیار گستر سیراف، مجتمع آزمایشگاهی معیار گستر گناوه، مجتمع آزمایشگاهی اقیانوس سبز، مجتمع آزمایشگاهی سینا آزمای بندرعباس، مجتمع آزمایشگاهی کیفیت کوشان پارس و …


روش های فروش:

نصب بر روی سرور خریدار: در این روش سرور (کامپیوتری که سامانه بر روی آن نصب می گردد) مورد استفاده جهت راه اندازی سامانه، از جانب خریدار تهیه گردیده و سامانه پس از نصب بر روی آن، به خریدار تحویل می گردد. از از مزایای این روش، می توان به عدم نیاز به اینترنت جهت اتصال به سامانه و سرعت نسبتا بالاتر اجرای سامانه اشاره نمود.

روش Saas: در این روش سامانه بر روی سرورهای قدرتمند شرکت پویا پردازان جنوب راه اندازی گردیده و مشتری می تواند بدون دغدغه تهیه و راه اندازی و نگهداری سرور، ups، رک و … و بدون نیاز به نیروی آشنا به امور سرور، از سامانه استفاده نماید. در این روش سامانه از طریق اینترنت با سرعتی بالا در دسترس خریدار قرار گرفته و وظیفه نگهداری سرور و تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات سامانه بر عهده فروشنده می باشد.

ویدئو دموی نرم افزار را ببینید

مشاوران انفورماتیک پویا پردازان جنوب